롱
지금부터 EOS를 모아가야 됩니다. EOS 장기 하락 추세선 돌파!!

자세한건 차트에 남겨놓았습니다
건전한 의견 기다리겠습니다
감사합니다.
----------------------------------------
I recorded my EOS analysis on the chart.
I look forward to hearing from you.
Thank you.
건전한 의견 기다리겠습니다
감사합니다.
----------------------------------------
I recorded my EOS analysis on the chart.
I look forward to hearing from you.
Thank you.
액티브 트레이드
EOS/BTC charts are basically box trading.In other words, EOS is currently breaking the long-term downward trend line, and the chart starts to raise its head.
In other words, it shows a trend shift, and it is thought that the upward trend will begin in the future.
A very positive sign...It's just starting to rise from the bottom.
MACD has also just begun to show Golden Cross. So looking at this, you think it's a good idea to incorporate EOS into the long-term portfolio.
거래청산: 스탑 닿음
tradingview.com/x/SYMJDoYd/\아휴.......스캠 이오스.....
또 하락 추세선 밑으로 빠졌네요...일단 당분간 관망하겠습니다.
일단 현재 물량만 들고 있고, 추가 매입은 멈출 예정입니다.
개인적으로 "이오스"는 정말 난이도가 매우 높은 코인이네요...
면책사항
해당 정보와 게시물은 금융, 투자, 트레이딩 또는 기타 유형의 조언이나 권장 사항으로 간주되지 않으며, 트레이딩뷰에서 제공하거나 보증하는 것이 아닙니다. 자세한 내용은 이용 약관을 참조하세요.
면책사항
해당 정보와 게시물은 금융, 투자, 트레이딩 또는 기타 유형의 조언이나 권장 사항으로 간주되지 않으며, 트레이딩뷰에서 제공하거나 보증하는 것이 아닙니다. 자세한 내용은 이용 약관을 참조하세요.